00:00:35
na temat korzystania z usługi Teams. Z drugiej strony, jeśli masz pytania, oczywiście, jak zwykle, nie wahaj się skorzystać z czatu, który znajdziesz w tym webinarium. Zadajesz pytania na czacie, a pod koniec sesji otrzymasz na nie odpowiedź
00:00:57
Za pośrednictwem naszego bloga otrzymasz informacje zwrotne na temat odpowiedzi na swoje pytania. Tak więc plan sesji, którą zajmiemy się tutaj za 30 minut, najpierw możemy zadać pytanie, ale po co zmieniać, dlaczego zespoły, dlaczego się zmieniają, uh, bah, tak, mamy teraz zespół, ale co zamierzamy zrobić.
00:01:22
Czy umieści mądrość dla kogo jest przeznaczona?
00:01:26
Zobaczymy po tyłach na poziomie walki, jak zorganizować transformację, aby wykorzystać zespoły, ale szczególnie za tym, jak będziemy towarzyszyć jego zespołom do aktualizacji artystów, a następnie skupimy się na kilku dobrych praktykach korzystania z Tima na ławce, promować adopcję, a skończymy z comcomem.
00:01:52
Uh, cele przez walki są ustalone podczas tego czasu, bah musi być trochę identyfikować różne państwa sprzyjające przyjęciu, a zwłaszcza to, jak będziemy pojmować to podejście przejściowe, my w tej sekcji będziemy tan, uh, to jest to, co przyjmujesz, typ nie z technicznego punktu widzenia, ale bardziej z podejścia metodologicznego.
00:02:17
Podobają mi się niektóre dobre praktyki, oczywiste jest, że to, co zamierzam ci powiedzieć, ale zajmie to datę i w zależności od twojej struktury, która będzie zależeć od kilku czynników, w tym dojrzałości cyfrowej firmy, liczby pracowników, wiesz, czy jesteś witryną, która jest podmiotem krajowym lub międzynarodowym, czy pracujesz w jednym miejscu, czy masz więcej?
00:02:38
Moją pierwszą kwestią, którą się zajmiemy, jest to, dlaczego się zmieniają, co to jest, skupiamy się trochę na Bardzie, trochę na naszym sposobie pracy, więc jeśli spojrzę trochę w przeszłym stanie i bah.
00:02:59
I bah, spędzasz dzień na naszym biurku, uh, uh, uh, byliśmy blisko naszej dedykowanej linii telefonicznej i właśnie opuściliśmy jego biuro, aby udać się na północ, cotygodniowe spotkanie w dużych salach konferencyjnych na żywo, jest trochę spędzone, a teraz Ben, robimy trochę więcej pracy Terry'ego, mamy ruchy.
00:03:25
Izrael mamy nomadyzm ich, który rozwija się coraz bardziej w firmach, aby wiedzieć, że w porównaniu do dnia dzisiejszego bah w 2007 roku pracownicy są 4 razy bardziej skłonni do pracy w mobilności, co oznacza, co dziś i bah możemy komunikować pracę, współpracować i zawsze i wszędzie za pomocą wielu narzędzi i zobaczymy, jak z synem Tima?
00:03:50
Będziemy mogli współpracować zdalnie, więc będzie mógł współpracować zdalnie, to od razu odpowie na to narzędzie współpracy, które trochę spełni nasze oczekiwania?
00:03:59
Po co się zmieniać, uh, po co zmieniać Ben, już trochę skupimy się na tym, co to było dzisiaj z tą współpracą, kiedy dobrze współpracowaliśmy, uh, powiedziałbym, że część kilku zespołów, pracujemy z kilkoma grupami ludzi, ale pracujemy również uh, oprócz tego w trybie transferu, w formie projektu, a także wewnętrznie firmy, ale hej, my też możemy?
00:04:24
Pracował w firmie, produkując dokumenty, produkcję informacji, ale przede wszystkim to, co zmieniają w naszym sposobie współpracy, to fakt, że coraz częściej współpracujemy również z zewnętrznymi ludźmi, partnerami lub dostawcami, przypomina również, co to jest, że współpraca ze współpracą polega na uczestniczeniu w prawdziwym życiu rozwoju wyniku z kilkoma osobami.
00:04:50
Dokument umieszczony w projekcie PL 001 jest zwykle tam, gdzie problem jest dobry, jest wtedy, gdy będziemy intensywnie używać e 2 mój uh jako narzędzie współpracy, rzeczywiście wiadomości Mein powiedziałbym, bardziej ogólnie, nie jest to właściwe miejsce do zapisywania dużych ilości informacji.
00:05:11
Czy doprowadzi nas to do stwierdzenia, że będziemy musieli trochę zmienić nasze nawyki pracy, trochę skupić się na sposobie, w jaki pracujemy dzisiaj, kiedy mieliśmy pomysł, kiedy mamy dokument i dobrą wolę, dzielimy się nim za pośrednictwem naszych wiadomości z różnymi ludźmi, będziemy wymieniać komentarze, podzielimy się DP.
00:05:37
A fakt wysłania w ten sposób e-maila do 12 osób w jego organizacji wraz z załącznikiem do modyfikacji prezentacji dla nie baru, możemy go znaleźć w trochę produktywny sposób, co doprowadzi nas do ewolucji naszej praktyki współpracy, jest w naszej praktyce współpracy, co się zmieni, to to, że uh, uh?
00:06:03
Ofiary i Ben, uh, będziemy mieli tendencję do wcześniejszego zdeponowania tego dokumentu we wspólnej przestrzeni, gdzie wszyscy przyjdziemy synchronicznie lub asynchronicznie, aby zmodyfikować ten dokument, aby stworzyć koalicję i z Timem jego verras, że możemy to zrobić albo poprzez aplikację, albo z linii aplikacji.
00:06:25
Mam też ze swojego smartfona lub nieszczęście z jego komputera ta ewolucja pracy i koniecznie będzie miała wpływ na kulturę korporacyjną na sposób będziemy pracować i w ten sposób, że kto ten ewolucja sposobu pracy Ben będzie konieczne za osadzonymi wszystkimi pracownikami w tej transformacji?
00:06:51
Wraz z ewolucją tych narzędzi w ogóle, więc będziemy musieli najpierw porozmawiać z Timem, co zrobić, z jakiego powodu, a następnie w pierwszych krokach, uh, gdy chcemy założyć timc-imag myśli, że 1 krok, zanim dowiemy się, co będziemy mogli z nim zrobić, aby użytkownik chciał mieć zespoły i bah najpierw weźmie D?
00:07:17
I zrozum operację typu, to znaczy, aby zrozumieć, jakie są zespoły, które są kanałami do komunikacji, nie wahałem się zrobić pierwszego z ipn, ponieważ masz pomysł, jak działa narzędzie, aby zobaczyć, jak robimy, aby uzyskać dostęp do jego aplikacji pakietu Office 65 jest notatnik za każdym razem, gdy szybujesz Stream.
00:07:39
Nie unikaj również dodawania kart, aby uzyskać dostęp do aplikacji innych firm, takich jak trello EJ raw lub Adobe i jego funkcje, że dodamy te funkcje współpracy i bah trzeba będzie pomyśleć o ich dobrej strukturze w kanałach, co pozwoli nam po pewnym czasie odkryć, że zespoły uh w tym trybie działania, ale dobre?
00:08:05
Nikeu do wszystkich tych narzędzi i i jego plików w tym samym interfejsie.
00:08:11
Umiejętność zrozumienia zespołu uh, powiedziałbym, że za nimi poprawi sposób, w jaki z nimi współpracujemy i poprawi sposób, w jaki współpracujemy, poza funkcjami przechowywania plików, ognia i rozmów, ważne jest, aby twój własny zespół użytkowy był jeleniem, jest ważny dla nich jakość?
00:08:37
Adopcja: Czyli po odkryciu narzędzia następnym krokiem będzie ustawienie scenariuszy użycia, czyli ważne jest spotkanie z kluczowymi graczami w ramach działu usługi, aby zdefiniować ich potrzeby, zdefiniować scenariusze użycia, aby wyobrazić sobie scenariusze biznesowe, w którym zespole będzie to wartość dodana?
00:09:03
Mała rada: Zapraszam do rozpoczęcia od małych scenariuszy, które mogą odpowiadać wysokiemu wpływowi przy niskich średnich PL 1, po zdefiniowaniu jego scenariuszy życiowych ustawimy pilotów, aby je zidentyfikować, kto będzie na nich oparty?
00:09:23
Uh w tym scenariuszu ustawiłeś w przypadkach użycia profesjonalistę, aby pilotów, w tym profesjonalnych użytkowników, jednym z kamieni, ale także ekspertów w dziedzinie technologii informatycznych, co pozwoli uzyskać informacje zwrotne od użytkowników na temat ich 1st doświadczenia, a także może wykorzystać ich pomysły dla innych?
00:09:49
Wykorzystanie, więc po zebraniu tych informacji ważne będzie, aby podzielić się opiniami, to znaczy, aby spróbować przeprowadzić wywiad z pierwszymi zintegrowanymi osobami i zebrać ich komentarze i informacje, hm, fakt dzielenia się konkretnymi przykładami w firmie, gdzie.
00:10:11
To znaczy, aby zidentyfikować ich, sponsorów, ambasadorów, banków, menedżerów, ponieważ to ona poprowadzi projekt, jeśli nie masz tych ludzi, którzy również rozpoczynają ten projekt, uh, możliwość adopcji będzie tym bardziej ograniczona?
00:10:32
Następnie weź to również do zaprojektowania i przygotowania kampanii adopcyjnej, to znaczy, że nie wystarczy po prostu wdrożyć oprogramowanie teamspeak, aby zachęcić do zmian w organizacji, konieczne jest wzbudzenie zazdrości na poziomie senatora na temat korzystania z tisseme, umieszczając zaniepokojenie projektem, który znajdzie.
00:10:57
Poświęciliśmy czas, aby wyjaśnić wszystkie jego zalety wszystkim użytkownikom.
00:11:07
Jak zamierzamy zorganizować tę transformację i na początku ważne jest, aby zidentyfikować interesariuszy, to znaczy zidentyfikować ich, sponsorów, dobrych ambasadorów, menedżerów, ponieważ to ona poprowadzi projekt, jeśli nie masz tej osoby, która również rozpoczyna ten projekt, uh?
00:11:32
Możliwość ich przyjęcia będzie tym bardziej ograniczona, a następnie pomyślałam o zaprojektowaniu i przygotowaniu kampanii adopcyjnej, to znaczy, że nie jestem po prostu od wdrożenia oprogramowania teamsprint, cytując zmianę w twojej organizacji.
00:11:53
Konieczne jest wywołanie zazdrości na poziomie łyżwiarza na temat korzystania ze splotu, podkreślając korzyści dla firmy, ale szczególnie dla użytkowników.
00:12:05
Uh, faworyzowanie współpracy z Timem jest bardziej kwestią ludzi niż technologii, uważaj, aby nie wprowadzać zbyt wielu zmian jednocześnie, ponieważ mogłoby to zaszkodzić akceptacji i produktywności zespołów.
00:12:25
Zaplanuj tworzenie swojego programu adopcyjnego na wdrożenie team se bo musisz wiedzieć, że pracujesz z kim zmuszasz mnie do współpracy to przede wszystkim stan umysłu i wartości i ważne jest, aby uświadomić użytkownikom rosnące możliwości efektywności?
00:12:46
I współpracę, która zaoferuje Simom.
00:12:51
Umieścić w PL 1 metodę feedbacku, aby móc budować kto będzie na bazie, przepraszam, kto będzie bazował na doświadczeniach użytkowników, którzy jako pierwsi 2 osoby korzystały z narzędzi, a następnie mierzyć i dzielić się sukcesami, oznacza to, że zidentyfikujemy przed sukcesem?
00:13:16
Wiek zespołów przez zespoły i podkreślił wszystkie zalety, jakie to rozwiązanie oferuje nad drażniącymi.
00:13:27
Następnie dostosuj swoje wiadomości do komunikacji wokół projektu, uh ja spersonalizuj swoje wiadomości, twoje komentarze na temat wdrożenia Tima w twoim zespole, ale co jest bardzo ważne, co i co szczególnie pozwoli na ważny etap, to przygotowanie pracowników do ewolucji sposobu pracy?
00:13:53
Uh, ważne jest, aby zrozumieć, że uh, to nie dlatego, że umieścimy zespół w stu miejscach, mówiąc, że jest to nowe narzędzie współpracy, allergan współpracuje od lat poprzez ich wiadomości, a potem zaskakuje mnie fondue, które im odpowiada, używają tego przez jakiś czas, a fakt zaoferowania im narzędzia koniecznie na początku, hm, będzie opór przed zmianami?
00:14:18
A co jest naturalnym zjawiskiem ze strony użytkowników?
00:14:26
Jak zamierzamy wspierać zespoły, a Ben musi najpierw upewnić się, że zespoły są w centrum planu wsparcia, tej zmiany kultury i tego nowego sposobu pracy, musimy przygotować użytkowników, więc przygotować zmianę kulturową ogólnie, uh, ludzie nie lubią zmian?
00:14:52
Putin, oni lubią pozostać w swojej strefie komfortu, szczególnie nie podoba mu się zmiana, że jest bezużyteczna, już kilkakrotnie proponowali narzędzia, które zostały trochę czasu i z tyłu, i bah, wracamy do punktu wyjścia, który lubią zmieniać, zwłaszcza gdy czyni to ich życie lepszym, ponieważ nie lubi?
00:15:13
Co go zna, jak powiedziałem, wyjdź ze swojej strefy komfortu, uh, to bardzo skomplikowane i lubimy patrzeć, jak jego nawyki nawet nie stają się nowicjuszem, ale raczej uczą się wszystkiego na nowo, ale raczej pozostają na tym, co już wiemy, a zwłaszcza na zmianach, które są akceptowane przez użytkowników?
00:15:37
To właśnie tam postrzegają korzyść jako wartość dodaną.
00:15:41
Następnie przedstawił zakres wykorzystania zespołów, kiedy korzystać z tego nowego narzędzia obok mojej istniejącej technologii, to znaczy, jeśli weźmiemy Mógłbym mieć cię ze Skype, to znaczy, czy zachowujemy 2, to usuwamy Więc tutaj konieczne będzie wyjaśnienie im pozycjonowania trochę tego narzędzia w porównaniu do narzędzi, które już mnie znają?
00:16:05
Wyjaśniam im również, kto jest również upoważniony do korzystania ze mnie z tego narzędzia, ponieważ jest to otwarty wywiad Caen, że jest on również otwarty na zewnątrz i czujemy zastosowania, które będziemy mieli, ale także po to, aby zapewnić ich o informacjach, które będą w nim przechowywane, to znaczy, że jeśli masz wysoce poufne informacje?
00:16:27
Że każdy będzie miał dostęp do tych informacji lub po prostu pewna liczba osób, uh, ograniczona, również pomyśl o uwrażliwieniu ich, idź na szkolenie, powiedział, aby zaproponować raczej dostosowane szkolenie oparte na konkretnych przypadkach, aby mógł przewidzieć oferowanie zasobów szkoleniowych?
00:16:50
Filmy instruktażowe kadetów Agen ich, aby mógł szybko wziąć w rękę i uzyskać dostęp do niektórych ważnych funkcji korzystania z zespołów, ale to, co nie powinno być w tyle, to zaniedbanie wzmocnienia wiedzy, uh, jest to długoterminowa praca, uh to wzmocnienie.
00:17:16
Pozwoli to z czasem na zakotwiczenie tych dobrych praktyk w korzystaniu z zespołów.
00:17:25
Ostatnim ważnym punktem, o którym nie wolno zapominać, aby towarzyszyć zespołom, są przekaźniki bliskości do bliskości, przebaczenie, które są niezbędne dla tego, co są istotne, ponieważ gdy przetestowali narzędzie pod prąd, skapitalizowali akumulację doświadczenia i tę kapitalizację, którą zrobią, i bah, przekształcą ją w wiedzę, czy to idzie?
00:17:50
Wpływanie na zespoły poprzez nieformalne rozmowy, które pozwolą na lepsze rozpowszechnianie atramentu i skuteczniejszą wiedzę, ponieważ robimy to uczenie się przez kolegów jest jedną z najskuteczniejszych metod i najbardziej tutaj jest prawdą bardzoSS'naśladuj ich wyjaśni również znaczenie?
00:18:15
Transformacja tych nowych zastosowań i zapewnienie użytkowników, że podzielą się swoimi opiniami, stworzą emulację, będą w stanie wzbudzić entuzjazm i motywację, które z czasem będą sprzyjać przyjęciu tego nowego narzędzia pracy?
00:18:36
Umożliwi to również zastosowanie tych nowych metod pracy w zespołach i w przeciwnym kierunku, a także umożliwi zgłaszanie uwag użytkowników zespołowi projektowemu i sponsorom.
00:18:58
Kto nas poprowadzi do tego, jak towarzyszyć zespołom, niektóre błędy, których nie popełniać, hm, to szczególnie powiedzieć na początku, że ten projekt koncentruje się na technice, ale nie na człowieku, uh, to częsty błąd?
00:19:19
Chciałbyś, aby użytkownicy i Ben uh adoptował tim's Cóż, Ben im towarzyszy, to naprawdę oni sprawiają, że narzędzie będzie dobrze skonfigurowane, które będzie używane przez wszystkich pracowników?
00:19:36
Wyklucz VIP-ów, co poniesie ich projekt, fakt wykluczenia ich, Ben zaryzykowałby, hm, powiedziałbym o mnie?
00:19:49
Ważne jest, aby ci ludzie byli wsparciem Heuer, który prowadzi projekt, więc musi być widoczny, musi być aktywny oprócz dyrektora informacji, ponieważ to nadal oni zdecydowali się umieścić w PL Korzystanie z rodzajów myślenia dobrze również zostało przeszkolone w zakresie narzędzi i jego lokalnych przekaźników?
00:20:12
Zapomniałem o wzmocnieniu, to znaczy, że to nie dlatego, że mają użytkowników, mają dostęp do narzędzia, że byli nimi, że zostali przeszkoleni, że adopcja jest koniecznie nabyta, uh, jeśli chcesz, aby adopcja trwała z czasem, a Ben musi być pilotowany, musi towarzyszyć użytkownikom i nie wahaj się zrobić kilku przystanków.
00:20:38
W czasie akompaniamentu i wyobrażam sobie za każdym razem nowe możliwościSD'zastosowanie tif.
00:20:48
I wreszcie ostatni punkt e powiedz mi błąd nie popełnić powiedziałbym, że polega tylko na szczęściu, uh bardzo dobrze i zdaję sobie sprawę, że to uh uh firmy Ben krok po kroku wszyscy użytkownicy i Ben pozwala trochę Skype przywłaszcza sobie coraz więcej stimec będziemy oczywiście bardziej skłonni do korzystania z zespołu jest teraz.
00:21:11
Produkt Uh dobrze współistnieje.
00:21:14
Jeśli chodzi o szkolenie, szczególnie nie zapominaj o wzmocnieniu, uh, to znaczy, że to nie dlatego, że mają użytkowników, mają dostęp do narzędzia, że byli nimi, że zostali przeszkoleni, że adopcja jest koniecznie nabyta, uh, jeśli chcesz, aby adopcja trwała z czasem, a Ben musi być pilotowany, musi towarzyszyć przydatnym.
00:21:39
Isateur i nie wahaj się zrobić kilku sesji w czasie akompaniamentu i wyobraź sobie za każdym razem, uh, zatrzymuję nowe możliwościSD'use tif.
00:21:53
I wreszcie ostatni punkt e powiedz mi błąd nie popełnić powiedziałbym, że polega tylko na szczęściu, uh bardzo dobrze i zdaję sobie sprawę, że eudd firmy Ben krok po kroku wszyscy użytkownicy i Ben pozwala trochę Skype przywłaszcza sobie coraz więcej stimec będziemy oczywiście bardziej skłonni do korzystania z zespołu jest teraz.
00:22:17
Produkt Uh dobrze współistnieje.
00:22:20
Jeśli chodzi o szkolenie, szczególnie nie zapominaj o wzmocnieniu w nich, to znaczy, że to nie dlatego, że mają użytkowników, mają dostęp do narzędzia, że byli nimi, że zostali przeszkoleni, że adopcja jest koniecznie nabyta, uh, jeśli chcesz, aby adopcja trwała w czasie, a Ben musi być pilotowany, musi towarzyszyć przydatnym.
00:22:45
I nie wahaj się zrobić kilku sesji w czasie akompaniamentu i wyobraź sobie za każdym razem, uh, zatrzymuję nowe możliwościSD'use tif.
00:22:58
I na koniec ostatni punkt, e powiedz mi, że błąd, aby nie popełnić, powiedziałbym, że polega tylko na szczęściu, uh, zmianie nawyku, e, adopcji, nie jest to zjawisko naturalne, wręcz przeciwnie, myśleć o przewidywaniu trudności i uh adaptacji i ich wykrywaniu.
00:23:23
Tak, odpowiedz, fakt polegania tylko na szczęściu jest jak powiedzenie, że opór wobec zmian nie istnieje.
00:23:39
Niektóre dobre praktyki zespołu używają go uh, powiedziałbym, że 1st rzecz, wydaje się oczywista, ale ważne jest, aby zawsze utrzymywać mnie w aplikacji otwartej, gdy robię akompaniament w terenie, czasami są ludzie, którzy nie chcą, aby aplikacja uruchamiała się automatycznie na ich stacji roboczej?
00:24:02
I nieuchronnie to aplikacja nie uruchamia się automatycznie, ludzie Ben jej nie używają i nie przerywa adopcji, więc bardzo ważne jest, aby aplikacja była otwarta, aby ludzie Ball używali spontanicznie.
00:24:19
Druga dobra praktyka Ben to 2 centralizować tematy, więc jest to również scentralizowane wszystkie komunikaty i informacje, które są związane z wykorzystaniem, które zrobisz w odniesieniu do tematu ustawienia go uh jedno i to samo miejsce sobota opiera się fragmentacji?
00:24:41
Informacje trochę we wszystkich kierunkach, ale dobrze umieścić wszystko w zespole, zespoły, które są zarówno rozmowami, jak i dokumentami, zdajemy sobie sprawę, z czasem, że zaczynamy od Utility me na część rozmowy i dokumentów, a następnie z czasem wracamy do naszych starych dobrych nawyków, kiedy chcemy się komunikować.
00:25:04
Grupa ludzi, ale hej, będziemy się starać, uh, powiedziałbym, że znalazł swoje stare dobre kawałki, aby wysłać e-mail z załącznikiem.
00:25:15
Uh, szczególnie masz uh w zespole, jest to możliwość powiadamiania ludzi, powiadamiania kanałów, powiadamiania zespołów, aby przypominać ludziom i chociaż ta wiadomość dotyczy ich, fakt centralizacji tematów również będzie sprzyjał.
00:25:35
Współpraca wokół projektów, a także zapewni lepszą widoczność prac w toku.
00:25:44
Komunikacja uh jest kąpiel promować komunikację z zespołem sebah to również zrozumieć, w jaki sposób zespoły mogą poprawić tę współpracę dzięki funkcjom 2 rozmów siebie lub Antoine'a jest globalnie za pośrednictwem kanałów.
00:26:05
Koordynacja projektów jest lepsza, ponieważ komunikacja jest ważną częścią współpracy, dziś mamy różne narzędzia komunikacyjne w czasie, niezależnie od tego, czy są to zarówno zaplanowane spotkania, jak i spontaniczne spotkania, takie jak rozmowy za pomocą wiadomości błyskawicznych lub rozmowy zespołowe.
00:26:33
Aby udostępnić i współedytować dokumenty çAC'est nowość, wiele osób zadaje wiele pytań na temat udostępnienia koedycji, mówimy bah tak, ale jeśli osoba przyjdzie, aby zmodyfikować mój dokument, uh, ten dokument, który zostanie zmodyfikowany, uh, czy mogę wrócić do wcześniejszej wersji, tutaj mamy cały panel narzędzi wokół oki?
00:26:58
Uh nadal pozwalają nam ułatwić udostępnianie dokumentów uh uh, kiedy mamy dokumenty na serwerze, gdzie wysyłam ci wiadomości błyskawiczne i bah, kiedy patrzymy trochę w czasie, kończymy z kilkoma wersjami tego samego dokumentu, mamy dokument, który jest przechowywany na serwerze na jego komputerze w jego poczcie lub w wiadomościach drugiego?
00:27:21
Zobacz dokument 1 pojedynczy PL uh wgniecenia pozwolą nam zawsze mieć za sobą do końca do wersji dokumentu również tam, gdzie dokument jest ok i będziemy raczej dzielić się wybranymi niż udostępniać dokumenty załączone.
00:27:43
Obszar dobrych praktyk użytkowania i Ben, kiedy zobaczymy, że komunikujemy się ze wszystkimi ludźmi z jego zespołu i Bena, przestaniemy wysyłać e-maile, ale raczej będziemy powiadamiać ludzi.
00:27:59
Uh, aby powiedzieć im, że nowa wiadomość i nowa informacja lub nowy dokument, który został im zdeponowany, ponieważ pracowaliśmy przez lata z naszymi wiadomościami i prawdą jest, że szybko wracamy do jego starych nawyków?
00:28:18
Podsumowując, aby odnieść sukces w przyjęciu zespołu, powiedziałbym, że uh już jest przygotowanie organizacji do współpracy z zespołami, aby rozwinąć sposób myślenia ludzi, którzy zachęcają.
00:28:39
Nie, uh w twojej organizacji, dla wdrożenia zespołów do tego była stała działalność, to nie jest wydarzenie, my to wymaga czasu i e, aby zawsze zachęcać do sukcesu przyjęcia zespołów Ben, ważne jest, aby pozostać w pobliżu doświadczenia użytkowników, aby powiedzieć, skoncentruj się na nich, co oni będą?
00:29:05
Promuj adopcję, uh, czy ta osoba jest tam, że jest w centrum transformacji Twojej firmy i korzystania z timex?
00:29:18
Przypominam, że jeśli masz pytania i pytania, które zapraszam do zadawania ich na czacie, nie wahaj się zostawić swoich pytań, uh, odpowiemy na ocenę poza tym webinarium.
00:29:40
Bah, słuchaj, dziękuję wszystkim za słuchanie i uwagę i życzę dobrego zakończenia dnia.
Il n’existe aucun élément correspondant à votre recherche dans cette vidéo...
Effectuez une autre recherche ou
retournez au contenu !